1.Základní informace

Provozovatel stránek: Racing technology s.r.o.

IČ: 10806326 DIČ: CZ10806326

Harmonická 1384/13, Stodůlky (Praha 13), 158 00 Praha

Adresa pro zasílání zboží:

TTRace, Na Roudné 532/178, 30100 Plzeň

  1. ÚČEL TĚCHTO OBCHODNÍCH PODMÍNEK

2.1. Pořízením jakéhokoli zboží či služeb od TTRace uzavíráte s TTRace smlouvu. Tyto Obchodní podmínky TTRace (dále jen „OP“) určují společně s dalšími navazujícími dokumenty a příslušnými obecně závaznými předpisy obsah takové smlouvy.

2.2. Tyto OP se aplikují rovněž na jakékoli smlouvy uzavřené mezi TTRace a Vámi prostřednictvím internetového obchodu umístěného na webových stránkách www.ttrace.cz nebo uzavřené prostřednictvím dalších prostředků komunikace na dálku.

2.3. Další informace o TTRace naleznete na webových stránkách www.ttrace.cz.

2.4. Veškeré smlouvy uzavírané na základě těchto OP se řídí právním řádem České republiky (bez ohledu na právní řád kupujícího), zejména zákonem č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů, občanským zákoníkem (dále jen „občanský zákoník“). Veškeré spory vzniklé na základě smlouvy řídící se těmito OP budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní.

  1. SOUHLAS S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI

3.1. Dokončením objednávky (např. kliknutím na tlačítko, kterým objednávku dokončujete) se pro Vás tyto OP stávají závazné včetně veškerých navazujících dokumentů a zároveň potvrzujete, že jste se s jejich obsahem pečlivě a v celém rozsahu seznámili.

3.2. Nedílnou součástí těchto OP jsou dále zejména následující dokumenty:

3.2.1. Reklamační řád TTRace (dále jen „Reklamační řád“) a reklamační protokol.

3.2.2. Podmínky ochrany osobních údajů.

3.2.3. Formulář pro odstoupení od smlouvy.

  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

UZAVŘENÍ PROSTŘEDNICTVÍM INTERNETOVÉHO OBCHODU ČI EMAILEM

4.1. Uzavřít smlouvu na nákup zboží a služeb od TTRace lze na adrese www.ttrace.cz nebo prostřednictvím emailu.

4.2. Objednávka je prostřednictvím internetového obchodu vytvořena v okamžiku kliknutí na tlačítko určené k dokončení objednávky. Do té doby můžete svoji objednávku v košíku libovolně upravovat, včetně způsobu dopravy a platby.

4.3. Smlouva uzavíraná prostřednictvím internetového obchodu je uzavřena až v okamžiku, kdy Vám TTRace dokončenou a odeslanou objednávku písemně potvrdí. Potvrzení objednávky obdržíte na Vámi zvolenou e-mailovou adresu, proto Vás žádáme o překontrolování správnosti Vámi zadaných údajů. Součástí smlouvy uzavřené na základě objednávky jsou vždy rovněž tyto OP a Reklamační řád.

4.4. V případě objednání přes e-mail je smlouva uzavřena v momentě doručení potvrzení e-mailové objednávky zpět na Váš e-mail.

4.5. Následná změna objednávky po jejím odeslání z Vaší strany je možná pouze po vzájemné dohodě, popřípadě za podmínek stanovených zákonem nebo těmito OP.

4.6. Objednávky přes internetový obchod www.ttrace.cz i prostřednictvím e-mailu lze vytvářet nonstop.

4.7. Děláme vše pro to, aby k výpadkům e-shopu nebo nedoručení e-mailu nedocházelo, ale v některých případech výpadky není možné zcela vyloučit. Proto v případě nefunkčnosti internetového obchodu nebo nedoručení e-mailu neodpovídáme za důsledky způsobené jeho výpadkem a neposkytujeme v souvislosti s nimi žádné kompenzace či náhrady. Vyhrazujeme si právo provoz internetového obchodu kdykoli přerušit či zrušit.

4.8. Telefonická komunikace mezi TTRace a Vámi neslouží k uzavření smlouvy, ale pouze k poskytnutí relevantních informací ke zboží a službám, pomoci s výběrem či zodpovězení Vašich dotazů a pomoci zákazníkům. TTRace předem vylučuje uzavření jakékoli smlouvy na dodávku jakéhokoli zboží či služeb prostřednictvím telefonické komunikace. V případě, že v průběhu telefonátu dojde ke shodě stran na obsahu smlouvy na dodávku jakéhokoli zboží či služeb, je smlouva uzavřena až v okamžiku, kdy Vám TTRace písemně potvrdí její obsah. V případě, že nedojde ze strany TTRace po telefonátu k písemnému potvrzení obsahu smlouvy na dodávku zboží či služeb platí, že smlouva uzavřena nebyla.

  1. UZAVŘENÍ NA NĚKTERÉ Z PROVOZOVEN

5.1. Objednávat a uzavírat smlouvy můžete i prostřednictvím pracovníka TTRace či jiné pověřené osoby (dále jen „pracovník“) na kterékoli z našich provozoven.

5.2. V případě objednání prostřednictvím pracovníka TTRace v provozovně je smlouva uzavřena okamžikem (i) podpisu vyplněné písemné objednávky z Vaší strany; anebo (ii) částečné (záloha) nebo úplné úhrady ceny zboží či služeb; podle toho, která z podmínek nastane dříve.

5.3. Provozní dobu našich provozoven naleznete na www.ttrace.cz nebo na internetových stránkách partnerských prodejen nebo na kontaktním telefonu TTRace.

5.4. TTRace si vyhrazuje vlastnické právo k věci v případě nákupu zboží či služeb jakýmkoli způsobem až do okamžiku, kdy dojde z Vaší strany k zaplacení celé ceny zboží či služeb.

  1. PODMÍNKY NÁKUPU

6.1. Před koupí jakékoli části oblečení či obuvi doporučujeme důkladné změření velikosti své postavy či nohy. Jakmile oblečení či boty převezmete, doporučujeme jejich bezprostřední vyzkoušení přes čisté oblečení či ponožku, aby nedošlo k zásahu do zdravotní nezávadnosti oblečení či obuvi pro případ, že byste chtěli po vyzkoušení zakoupené oblečení či boty vrátit.

6.2. V případě odstoupení spotřebitele od smlouvy ve lhůtě 14 dnů musíte vrátit oblečení či obuv čisté, bez známek nošení a v originální krabici, jako kdyby zkouška probíhala v kamenné provozovně.

6.3. Pokud oblečení či obuv ponese jakékoli známky opotřebení a nošení, můžeme Vám kupní cenu ponížit o náhradu škody. Náhrada škody je v tomto případě částka, o kterou se hodnota zboží snížila (obvykle budeme nuceni prodat oblečení či obuv jako použité zboží, tedy za výrazně nižší cenu). Dále můžeme vrácenou kupní cenu ponížit i např. o náklad na vyčištění nebo opravu. Upozorňujeme Vás, že v některých případech se může náhrada škody rovnat až částce samotné kupní ceny.

6.4. Nelze vrátit již poskytnuté služby či zboží vyrobené na míru (vyrobené dle požadavku spotřebitele nebo přizpůsobené jeho osobním potřebám ve smyslu § 1837 psím. d) občanského zákoníku).

  1. SDĚLENÍ SPOTŘEBITELI PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY, OZNÁMENÍ O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPORŮ

7.1. Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm TTRace výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“), nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikání TTRace, sděluje Vám tímto TTRace prostřednictvím těchto OP, pokud jste spotřebitelem v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než učiníte závaznou nabídku, zejména následující informace:

a) údaje o hlavních vlastnostech zboží nebo služby v rozsahu odpovídajícím použitému prostředku komunikace na dálku a povaze zboží nebo služby jsou k dispozici na www.ttrace.cz, případně dále upřesněny, doplněny či modifikovány v návrhu na uzavření smlouvy, záznamech o měření pro výrobu zboží na zakázku nebo v emailové komunikace ohledně zadání zpracování designu dle požadavků klienta; v případě, že vlastnosti zboží nejsou v konkrétním případě specificky ujednány platí, že TTRace předává zboží kupujícímu v takové jakosti, že:

• zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití TTRace uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;

• zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti uvedené ve smlouvě;

• zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů;

• zboží, konkrétně motocyklové kombinézy a rukavice jsou určeny především pro jízdu na uzavřeném okruhu, nebo plochách k tomu určeným, mimo pozemní komunikace;

b) údaje o totožnosti TTRace jsou uvedeny v úvodu těchto OP;

c) adresu sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty, případně i údaje o jiném prostředku on-line komunikace, který TTRace též poskytuje za účelem rychlé a účinné komunikace a který spotřebiteli umožňuje uchovat písemnou komunikaci s podnikatelem v textové podobě, včetně data a času jejího uskutečnění; v případě, že TTRace jedná za jiného podnikatele, také údaje o jeho totožnosti a sídle jsou uvedeny v těchto OP a dále na www.ttrace.cz; na www.ttrace.cz je rovněž k dispozici kontaktní formulář jehož vyplněním je rovněž možné kontaktovat TTRace.

d) adresu provozovny, pokud se liší od adresy sídla, a v případě, že TTRace jedná za jiného podnikatele, také adresu, na niž může spotřebitel zaslat stížnost, jsou uvedeny v úvodu těchto OP;

e) celkovou cenu a náklady na dodání TTRace sděluje buďto prostřednictvím e-shopu umístěného na www.ttrace.cz v rámci procesu vyplnění objednávky před uzavřením samotné smlouvy (přijetím objednávky) anebo prostřednictvím e-mailu přijetím písemné objednávky nebo osobně sdělením před uzavřením smlouvy v některé z provozoven TTRace;

f) údaj o přizpůsobení ceny osobě spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování, byla-li cena takto přizpůsobena se sděluje současně se sdělením celkové ceny a nákladů dle předchozího odstavce;

g) náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby, kterou spotřebiteli účtuje jeho operátor/provozovatel služby; TTRace neprovozuje žádné linky zpoplatněné ve prospěch TTRace pro komunikaci se spotřebiteli;

h) způsob platby, způsob a čas dodání nebo plnění a případně pravidla vyřizování stížností jsou uvedeny v těchto OP a v souladu s nimi jsou specifikovány v objednávce před jejím potvrzením (před uzavřením smlouvy); v případě, že není těmito OP nebo objednávkou sjednáno jinak platí, že TTRace požaduje úhradu ceny před převzetím zboží. Při osobním odběru v provozovně si spotřebitel hradí cestu na provozovnu a zpět. Při doručování prostřednictvím zvoleného dopravce si spotřebitel hradí náklady přepravy podle aktuálních ceníků těchto poskytovatelů, není-li výslovně ujednáno, že náklady přepravy hradí TTRace.

i) podmínky, lhůtu a postup pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy, jakož i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, pokud lze tohoto práva využít, jsou uvedeny v těchto OP (článek 10 OP) a dále na www.ttrace.cz;

j) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží (článek 10 OP), a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, výši nákladů spojených s vrácením zboží, nemůže-li být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou, jsou uvedeny v těchto OP; zboží, které z jakéhokoli důvodu nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou, lze vždy vrátit bezplatně osobně na kterékoli provozovně TTRace;

k) údaj, že při odstoupení od smlouvy po předložení žádosti o započetí plnění již v průběhu lhůty pro odstoupení podle § 1824a odst. 3 nebo podle § 1828 odst. 5 občanského zákoníku musí spotřebitel podnikateli poskytnout úhradu podle § 1834 – pro vyloučení pochybností TTRace tento typ plnění neposkytuje (služby nebo dodávky vody, plynu nebo elektřiny, které nejsou prodávány v omezeném objemu nebo v určitém množství, nebo tepla z dálkového vytápění za úplatu);

l) údaj, že spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy, je-li tomu tak, nebo údaj o tom, za jakých podmínek mu právo na odstoupení od smlouvy zanikne, sděluje TTRace zejména v těchto OP (článek 10 OP), případně tyto údaje může dále upřesnit či doplnit v objednávce a související dokumentaci;

m) údaj o existenci práv z vadného plnění, případně také o záruce za jakost, poprodejním servisu a jejich podmínkách uvádí TTRace v těchto OP a dále v Reklamačním řádu, který je součástí těchto OP;

n) údaj o kodexu chování, pokud se jej podnikatel zavázal dodržovat v souvislosti s některou obchodní praktikou nebo odvětvím jeho podnikání a o tom, jak lze obdržet jeho kopii, lze nalézt na www.ttrace.cz;

o) údaj o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku, má-li být smlouva uzavřena na dobu neurčitou nebo má-li být závazek automaticky prodlužován, je vždy uveden na smlouvě pouze v případě, že smlouva je uzavírána na dobu určitou nebo má-li být závazek automaticky prodlužován; skutečnost, že takový údaj na smlouvě uveden není znamená, že se nejedná ani o jednu z těchto situací; TTRace uzavírá smlouvy, jejímž předmětem jsou opakovaná plnění či smlouvy na dobu určitou výhradně v rámci licenčních smluv na dodávku designových služeb a s nimi spojených autorských děl;

p) nejkratší dobu, po kterou budou trvat spotřebitelovy povinnosti ze smlouvy, má-li být smlouvou určena, jsou uvedeny přímo ve smlouvě;

q) údaj o povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována, a o jejích podmínkách, je obsažen v těchto OP a případně upřesněn ve smlouvě; U zboží upravovaného na přání zákazníka je požadována záloha ve výši 50 % z celkové ceny zboží, přičemž od smlouvy na zboží upraveného na přání spotřebitele nelze odstoupit bez uvedení důvodu ve 14denní lhůtě a v případě odstoupení od smlouvy jiným způsobem dochází v případě vrácení ke snížení částky zálohy o náklady TTRace na plnění poskytnuté před odstoupením od smlouvy. V některých případech se náklady na plnění poskytnuté před odstoupením mohou rovnat či dokonce převýšit uhrazenou zálohu zboží upravovaného na přání zákazníka;

r) údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě podle § 1811 odst. 2 písm. h) a i) občanského zákoníku TTRace buďto uvádí výslovně v těchto OP nebo ve smlouvě a v takovém případě odpovídá výlučně v rozsahu takto výslovně uvedených údajů anebo pokud údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě služby digitálního obsahu uvedeny nejsou, platí, že digitální obsah žádnou garantovanou či deklarovanou funkčnost, kompatibilitu či interoperabilitu nemá a nemůže být předpokládána;

s) údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování sporů spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru, jsou uvedeny v těchto OP a dále na www.trrace.cz.

7.2. V případě, že dojde mezi TTRace a Vámi jakožto spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz; https://www.coi.cz/informace-o-adr/

7.3. Dle článku 14 odst. 1. Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line, TTRace jakožto obchodník usazený v Unii, který uzavírá kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb on-line, má povinnost uvádět odkaz na platformu pro řešení sporů on-line. TTRace tyto své povinnosti plní prostřednictvím www.ttrace.cz a těchto OP.

Platforma Evropské komise pro řešení spotřebitelských sporů on-line se nachází na adrese:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

  1. DORUČOVÁNÍ A PŘEBÍRÁNÍ ZBOŽÍ

8.1. K doručení zboží či služeb TTRace může dojít některým z následujících způsobů:

8.1.1. Osobně na některé z provozoven TTRace;

8.1.2. Prostřednictvím doručovací služby (prioritně prostřednictvím DPD) na doručovací adresu Vámi uvedenou v objednávce;

8.1.3. Pouze v případě dodávky služeb vizuálních návrhů (designu) je možné doručení rlektronicky prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím stažení z úložiště.

8.2. Cena za doručení zboží se odvíjí zejména od parametrů doručovaného zboží či služeb (např. rozměry, váha, počet atd.) a zvoleného způsobu doručení. Cenu za doručení zboží či služeb se vždy dozvíte předem – tedy nejpozději před zahájením doručování.

8.3. Po uzavření smlouvy Vám TTRace doručí vybrané zboží či služby zvoleným způsobem a Vy musíte takové doručení umožnit a zboží převzít. Společně se zbožím či službami Vám TTRace dodá i další doklady, které se k dodávce vztahují. Pokud jste zvolili dodání na adresu, předá TTRace zboží dopravci, který zajistí jeho doručení vámi zvoleným způsobem v uvedeném čase.

8.4. Až do okamžiku, kdy Vám bude zboží doručeno a předáno, popřípadě do okamžiku, kdy odmítnete zboží převzít, nese nebezpečí škody na věci TTRace.

8.5. O předpokládaném čase a dalších informacích ohledně Vámi zvoleného způsobu doručení budete informování prostřednictvím Vámi uvedené e-mailové adresy, případně Vámi uvedeného telefonního čísla. Předpokládaný čas doručení se může změnit v závislosti na logistických možnostech dopravce, o čemž budete neprodleně informováni. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému nebo jiného obdobného problému s doručením, nenese TTRace odpovědnost za opožděné dodání zboží, ani neposkytuje jakékoli náhrady.

8.6. Při přebírání zboží či služeb je Vaší povinností zkontrolovat, zda Vám bylo opravdu doručeno takové zboží či služby, jaké jste si objednali, případně zda byl doručen správný počet kusů zboží. Dále jste povinni zkontrolovat, zda zásilka obsahující zboží není již na pohled viditelně (zjevně) poničená, promáčklá nebo jinak deformovaná nebo zda obsah balíku podle zvuku vycházejícího z balíku není uvnitř rozbitý. Pokud bude zásilka nebo její obsah zjevně poškozen, máte právo na to zboží nepřevzít, popřípadě zboží převzít a do předávacího protokolu společně s přepravcem zaznamenat jeho skutečný stav. Takový protokol poté společně s popisem závady zásilky zboží odešlete neprodleně (nejpozději následující pracovní den) e-mailem nebo poštou na adresu TTRace. Neprohlédnutí zjevných vad zásilky při převzetí, resp. neprohlédnutí zjevných vad obsahu zásilky po jejím převzetí a jejich neuplatnění bez zbytečného odkladu u TTRace má za následek ztráty práva nárokovat jakékoli zjevné vady zboží u TTRace.

8.7. Nakupujete-li jako právnická osoba, bude zboží předáno pouze :

8.7.1. statutárnímu orgánu právnické osoby, případně prokuristovi; nebo

8.7.2. osobě, která se prokáže zmocněním obsahujícím náležitosti dle obecně závazných právních předpisů a podepsaným osobou či osobami oprávněnými jednat za právnickou osobu dle předchozího odstavce.

8.8. Zboží zakoupené podnikající fyzickou osobou bude předáno pouze po předložení platného průkazu totožnosti .

8.9. Pokud jste v okamžiku koupě plátcem DPH, nevyzvedáváte si zboží osobním odběrem na provozovně a zboží je fakturováno s 0 % sazbou DPH, musí být v takovém případě místem dodání adresa Vašeho sídla nebo provozovny uvedeného v obchodním, živnostenském nebo obdobném rejstříku.

8.10. V případě, že odmítnete zboží při doručování převzít, máte náhradní lhůtu na jeho vyzvednutí. Pokud ani v takové dodatečné lhůtě zboží nevyzvednete, dochází automaticky k odstoupení od smlouvy .

8.11. V případě koupě digitálního obsahu (např. designové práce) dochází k jeho dodání v okamžiku doručení e-mailu od TTRace, ve kterém je digitální obsah přiložen anebo doručením e-mailu, ve kterém Vám zpřístupníme odkaz na jeho stažení. Takový odkaz ke stažení má standardně omezenou dobu platnosti po které je odkazovaný obsah smazán a odkaz zneplatněn. Je Vaší povinností v případě doručení odkazu ke stažení digitálního obsahu si tento odkaz stáhnout v době platnosti odkazu. Na doručení digitálního obsahu se přiměřeně použijí ustanovení o povinnosti bezodkladného prohlédnutí doručeného obsahu a případného oznámení veškerých zjevných vad dle tohoto článku OP.

8.12. Pokud vám bude dodáno větší množství zboží či služeb, než jste si objednali, máte možnost takový přebytek odmítnout. Jestliže tak neučiníte, je kupní smlouva uzavřena v souvislosti i s tímto zbožím či službami a jste povinni doplatit cenu přebytkového zboží či služeb.

  1. CESTOVNÉ A OSTATNÍ NÁHRADY

9.1. Kromě doručování zboží či služeb může ve specifických případech (zahrnujících například hromadné dodávky zboží vyráběného a designovaného na míru – typicky pro závodní týmy) součástí dodávky zboží či služeb rovněž náhrada cestovného TTRace na Vámi určené místo, případně náhrada ubytovacích nákladů apod. V těchto případech budou s tím spojené náklady účtovány primárně v souladu s předchozí dohodou stran.

9.2. Není-li výslovně ujednáno jinak, pro účely cestovních náhrad platí, že TTRace účtuje za jeden kilometr přepravy 12,- Kč bez DPH a ostatní náhrady vč. případného ubytování účtuje ve skutečné výši na základě předložených dokladů, pokud takové doklady existují.

9.3. Pokud v konkrétním případě mezi TTRace a Vámi neexistuje dohoda ohledně cestovních či jiných náhrad, platí, že jsou cestovní a jiné náhrady nákladů spojených s činností TTRace pro Vás prováděných na Vámi určeném místě mimo provozovny TTrace (např. ubytování, stravné apod.) účtovány a Vámi hrazeny v souladu s příslušnými obecně závaznými předpisy České republiky aplikovatelnými pro účely výpočtu takových náhrad.

  1. REKLAMACE

10.1. Veškeré podmínky a postupy v případě reklamace zboží se řídí Reklamačním řádem TTRace, který tvoří nedílnou součást těchto OP.

10.2. Pokud jakýmkoli způsobem převedete vlastnické právo k námi dodanému zboží, na které se vztahuje záruka, musíte nás o tom Vy i nový vlastník informovat. Pokud tak neučiníte, budeme k Vám, jako k původnímu kupujícímu, přistupovat jako k vlastníku věci (např. při reklamaci budeme jednat s Vámi a při případném vrácení peněz budeme peníze vracet Vám).

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM

11.1. Pokud jste zakoupili zboží jako spotřebitelé, máte právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů, pokud jste jej zakoupili distančně, tzn. například přes e-shop www.ttrace.cz. Zboží musíte v takovém případě vrátit neponičené, nepoškozené a bez známek používání. Zboží byste si měli vyzkoušet a prohlédnout stejně, jako kdybyste tak činili v běžné kamenné prodejně. Pokud budou na zboží známky jakéhokoli opotřebení nebo jiného užívání, můžeme ještě před navrácením kupní cenu ponížit o náhradu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení. Odstoupit od smlouvy nemůžete např. u hygienického zboží, které vám bylo dodáno v uzavřeném obalu a Vy jste jej z takového obalu vyňali, u novin, periodik nebo časopisů a dále také u zboží, které bylo vyrobeno či upraveno na základě vašeho přání. Další případy, ve kterých ani z pozice spotřebitele nelze odstoupit od smlouvy, naleznete níže.

11.2. Lhůta 14 dnů pro odstoupení od smlouvy spotřebitelem běží:

11.2.1. v případě kupní smlouvy (a přiměřeně u smlouvy o dílo) ode dne převzetí zboží nebo ode dne odmítnutí jeho převzetí; nebo

11.2.2. v případě smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží či služeb nebo dodání několika částí, běží lhůta 14 dnů ode dne převzetí poslední dodávky zboží či služeb; nebo

11.2.3. při opakované dodávce zboží běží lhůta 14 dnů ode dne převzetí první dodávky zboží.

11.3. Od smlouvy můžete odstoupit kterýmkoli z následujících způsobů:

11.3.1. vyplněním a doručením formuláře odstoupení od smlouvy, který naleznete na webových stránkách www.ttrace.cz. Namísto formuláře můžete rovněž použít jakoukoli jinou formu, pokud bude splňovat příslušné náležitosti dle obecně závazných právních předpisů; nebo

11.3.2. osobně na provozovně TTRace (i v tomto případě doporučujeme pro urychlení předem vyplnit formulář odstoupení dle předchozího odstavce);

11.4. V případě odstoupení jste povinni vrátit zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od samotného odstoupení od smlouvy. Zboží vracíte na své náklady, které vám nebudou zpětně proplaceny. Zboží by mělo být nepoškozené, nepoužívané a čisté, včetně veškerého příslušenství, které jste k němu obdrželi. Pokud je to možné, zboží by mělo být vráceno v originálním obalu.

11.5. V případě, že vrátíte zboží poškozené, poškrábané, či s jinými známkami opotřebení, můžeme vám vracenou kupní cenu zboží ponížit o částku, která odpovídá takovému opotřebení. V takových případech dojde k vyčíslení škody, o kterou bude vaše vrácená kupní cena ponížena.

11.6. Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým probíhala platba, nebude-li oběma stranami v konkrétním případě písemně dohodnuto jinak. Nemusíme vám však peníze vrátit dříve, než vrátíte zboží, popřípadě, než prokážete, že jste zboží odeslali.

11.7. V případě vrácení kupní ceny převzetím v hotovosti po vás může pracovník TTRace požadovat předložení identifikačního průkazu , jako je občanský průkaz nebo cestovní pas, za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházejících z trestné činnosti. Pokud takový průkaz nepředložíte, můžeme odmítnout vám peněžní prostředky proplatit.

11.8. Pokud jste zároveň v souvislosti s nákupem zboží obdrželi od TTRace dárky nebo jinou formu zvýhodnění, a využili jste možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, musíte nám rovněž se zbožím vrátit i poskytnuté dárky nebo zvýhodnění.

11.9. V případě, že máte jakožto spotřebitel zájem, abychom zahájili práce na dodávce digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči (zejména designové práce a příprava vizualizací) vyrobeného již před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy spotřebitelem, musíte nám doručit písemné prohlášení, že výslovně souhlasíte se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a že berete na vědomí, že udělením souhlasu zaniká Vaše právo odstoupit od smlouvy.

11.10. V případě odstoupení od smlouvy o poskytování služeb a bylo-li již s takovým plněním započato, musíte TTRace přesto poměrnou část ceny zaplatit.

11.11. Spotřebitel dále nemůže odstoupit od smlouvy:

11.11.1. o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy;

11.11.2. o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;

11.11.3. o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele ;

11.11.4. o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám;

11.11.5. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím ;

11.11.6. o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby;

11.11.7. o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil;

11.11.8. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil;

11.11.9. o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání;

11.11.10. o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období;

11.11.11. uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen; nebo

11.11.12. o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním;

11.11.13. v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4. občanského zákoníku.

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PODNIKATELEM

12.1. V případě Vašeho nákupu zboží či služeb od TTRace jakožto podnikatel (tedy prostřednictvím IČO) Vám náleží práva na odstoupení od smlouvy v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, tedy zejména v souladu s § 2001 a násl. občanského zákoníku.

12.2. V případě řešení vypořádání plnění stran v důsledku odstoupení se přiměřeně použijí ustanovení 8.7 těchto OP.

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY TTRACE

13.1. V některých případech máme i my právo od smlouvy odstoupit. Jedná se zejména o případy, kdy z Vaší strany nedojde k úhradě ceny zboží či služeb nebo v případech, kdy došlo k chybného nacenění zboží, kdy je cena zjevně nepřiměřená. Můžeme také odstoupit v případě, kdy si objednáte zboží, které je však určeno pouze pro určitý okruh zákazníků – například koupě zboží určeného pouze pro závodní použití nebo naopak není-li určeno pro závody apod.

13.2. V případě níže určeného chybného nacenění zboží, má TTRace právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě dojde ze strany TTRace ke stornování objednávky, popřípadě k jinému vyrozumění, ze kterého bude patrné, že TTRace od smlouvy odstupuje. Pokud jste již zaplatili cenu zboží nebo její část, bude vám tato částka vrácena zpět stejným způsobem nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po odstoupení od smlouvy ze strany TTRace.

13.3. K chybnému nacenění zboží či služeb může dojít zejména v následujících případech:

• cena zboží je na první pohled zjevně nesprávná (např. se výrazně odchyluje od obvyklé ceny zboží);

• cena souvisejících služeb jako doprava, pojištění prodloužené záruky apod., je zjevně nesprávná;

• v ceně zboží chybí nebo přebývá jedna či více čísel nebo částek;

• sleva na zboží přesahuje 50 % běžné ceny zboží.

13.4. Pokud v případech uvedených v předchozím odstavci dojde k uzavření smlouvy, vyhrazuje si TTRace právo od takové smlouvy odstoupit anebo pokud nedošlo k dokončení objednávky, takovou smlouvu neuzavřít. O takovém postupu se Vás zavazujeme bezodkladně informovat.

13.5. Pokud dojde během objednávky nebo sjednávání smlouvy ke zneužití či jinému chybnému uvedení údajů z Vaší strany (osobních nebo firemních), popřípadě platební karty, můžeme prohlásit takovou smlouvu za neplatnou respektive od ní odstoupit.

13.6. Za neplatně uzavřenou může být prohlášena smlouva, pokud při jejím uzavírání došlo k neoprávněnému užití slevového nebo obdobného poukazu v rozporu s jeho podmínkami. Takovým neoprávněným užitím může být například:

13.6.1. použití poukazu či slevy na zboží, na které nejsou určeny;

13.6.2. poukaz či sleva byly použity na nákup, který nedosahuje minimální stanovené ceny či počtu kusů zboží;

13.6.3. poukaz již byl dříve použit.

  1. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY, SLEVY A POUKAZY

14.1. Veškeré naše ceny jsou konečné, v české měně (Kč) a včetně DPH, není-li výslovně uvedeno jinak. V ceně zboží není zahrnuta cena dopravy a případně dobírky, která se zobrazí až v poslední fázi tzv. košíku podle vašeho výběru. Ceny jsou zaokrouhlovány na celé koruny. Může nastat situace, kdy při objednání většího počtu zboží bude konečná cena nepatrně odlišná od původně uvedené. To může být způsobeno právě zaokrouhlováním cen.

14.2. Není-li výslovně uvedeno jinak, nejsou v ceně zboží zahrnuty dodatečné služby jako design, úprava na míru a další služby a dodávky, které si u nás objednáte nad rámec standardního provedení zboží. U ceny těchto dodatečných služeb a dodávek se vždy dohodneme předem na celkové ceně anebo způsobu stanovení takové ceny – například hodinovou sazbou práce nebo jiným způsobem.

14.3. Do doby úplného zaplacení kupní ceny je zboží či služba stále ve vlastnictví TTRace (tzv. výhrada vlastnického práva).

14.4. Údaje na faktuře nelze po odeslání objednávky měnit.

14.5. K vrácení daně osobám ze třetích zemí při vývozu zboží za splnění podmínek zákona o DPH dochází bezhotovostně na účet zákazníka, pokud TTRace nerozhodne o výplatě jiným způsobem. Důvodem preference bezhotovostní platby je nejen legislativa omezující platby v hotovosti, ale i omezení rizika legislativy proti praní špinavých peněz či financování terorismu.

14.6. Pokud bylo zboží vykoupeno od neplátce DPH (typicky od spotřebitele), a toto zboží následně prodáváme jako použité zboží, uvádíme v souladu s obecně závaznými právními předpisy cenu bez DPH. Tato skutečnost může být pro Vás následně viditelná až v koncové faktuře.

14.7. Pokud odstoupíte od smlouvy nebo Vám budou peněžní prostředky vraceny z jiného důvodu, vrátíme Vám peníze stejným způsobem, jakým jsme je od Vás přijali. Pokud však peníze nelze vrátit stejným způsobem, například jste platili hotově na pobočce, kurýrovi nebo došlo k expiraci vaší platební karty, odpovídáte za správnost údajů, které nám k vrácení poskytnete. Za správnost údajů odpovídáte i v případě, kdy jsme Vám vyhověli a peníze vracíme jiným způsobem.

14.8. Není-li ze strany TTRace výslovně uvedeno jinak, není možné jednotlivé slevy či poukazy kombinovat.

14.9. Akční ceny platí do vyprodání zásob není-li uvedeno jinak. Při uvedení zbývajícího počtu kusů u zboží do vyprodání takového počtu, popřípadě do skončení akce podle toho, co nastane dříve.

14.10. TTRace si vyhrazuje právo určit způsob výpočtu jakékoli slevy. V případě rozporu mezi způsobem výpočtu slevy ze strany TTRace a Vámi platí způsob výpočtu provedený ze strany TTRace.

14.11. TTRace si vyhrazuje právo kdykoli změnit podmínky pro uplatnění slevy či slevového poukazu, případně jakoukoli slevovou akci kdykoli zrušit. Na jakoukoli slevu nebo slevový poukaz neexistuje právní nárok.

  1. DESIGNOVÉ SLUŽBY A VÝROBA NA MÍRU, LICENCE A PRÁVA K DUŠENÍMU VLASTNICTVÍ

15.1. Tato část OP se použije na veškeré dodávky zboží vyrobeného dle Vašich požadavků či přizpůsobeného Vašim potřebám (zboží na míru) a veškerých dodávek designových služeb (dále souhrnně jen „individuální služby“) a platí stejně jako ostatní části těchto OP, není-li v případě konkrétní smlouvy s Vámi ujednáno jinak.

15.2. Při objednání služeb individuálních služeb zahrnujících vizuální návrhy (design) ať již zboží upraveného na míru nebo samostatných služeb zpracování vizuálních návrhů se zavazujete vždy v celém rozsahu dodržovat povinnosti stanovené těmito OP a právními předpisy upravujícími právo duševního vlastnictví (např. autorská práva), ale i konkrétní licenční podmínky vztahující se na příslušné služby či zboží. V případě, že tyto povinnosti či licenční ujednání porušíte, musíte nahradit případnou újmu, přičemž takové jednání může mít v některých případech i trestněprávní charakter.

15.3. V případě, že součástí objednávky zboží či služeb od TTRace jsou rovněž individuální služby, platí na takovou dodávku podmínky dle těchto OP pro zboží vyrobené dle požadavků zákazníka či přizpůsobené potřebám zákazníka včetně nemožnosti odstoupit od takové smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, a to i v případě objednávky učiněné spotřebitelem.

15.4. Není-li uvedeno jinak, je v ceně zboží, které je upravováno na míru jakožto individuální služba, zahrnuta služba individuálního designu v rozsahu čtyř (4) hodin práce, která Vám není samostatně účtována v případě, že je zakázka zahrnující individuální služby řádně dokončena a z Vaší strany odběrem a úhradou v celém rozsahu. V případě, že je zakázka na dodávku zboží či služeb zahrnující individuální služby ukončena jakýmkoli jiným způsobem než jejím řádným splněním, odběrem a úhradou z Vaší strany, budou Vám veškeré individuální služby vyúčtovány na základě jejich skutečně poskytnutého rozsahu (na základě hodinové sazby plus úhrady hotových nákladů, není-li ve smlouvě výslovně ujednáno jinak) a Vy se zavazujete je v celém rozsahu řádně a včas uhradit. V případě, že je zakázka na dodávku zboží či služeb zahrnující individuální služby ukončena jejím řádným splněním, odběrem a úhradou z Vaší strany, budou Vám čtyři hodiny individuální služby odečteny z celkové ceny a pouze ostatní individuální služby nad rámec těchto čtyř hodin práce Vám budou vyúčtovány na základě jejich skutečně poskytnutého rozsahu. Uzavřením smlouvy se zavazujete individuální služby v tomto rozsahu řádně a včas uhradit.

15.5. Veškeré designové a další práce zahrnující individuální služby, které nejsou součástí ceny zboží dle předchozího odstavce, Vám budou účtovány primárně na základě hodinové sazby plus úhrady hotových nákladů, není-li ve smlouvě výslovně ujednáno jinak.

15.6. Není-li ve smlouvě výslovně ujednáno jinak platí, že hodinová sazba na veškeré individuální služby činí 950,- Kč/hod (slovy: korun českých za jednu hodinu) bez DPH .

15.7. TTRace náleží veškerá autorská či jiná práva duševního vlastnictví k individuálním službám a jejich výsledkům, která Vám TTRace poskytuje na základě licence obsažené v těchto OP není-li ve smlouvě ujednáno jinak.

15.8. Cena za postoupení veškerých práv a zajištění veškerých povinností TTRace dle těchto OP je zahrnuta v ceně zboží a individuálních služeb sjednané v těchto OP a ve smlouvě, resp. sjednané mezi TTRace a Vámi vždy ve vztahu ke konkrétnímu zadání.

15.9. TTRace si vyhrazuje právo registrovat a být majitelem veškerých ochranných známek, patentů , průmyslových vzorů, případně jiných způsobů ochrany duševního vlastnictví vztahujících se k plnění poskytnutých na základě těchto OP či smlouvy.

15.10. TTRace na Vás nebo na jakoukoli třetí osobu nepřevádí kterékoli právo duševního vlastnictví náležící TTRace, ani neposkytuje jakoukoli licenci k užití kterékoli jeho části, není-li v těchto OP výslovně uvedeno jinak. Případným poskytnutím podkladů či informací Vámi vůči TTRace v souvislosti s plněním smlouvy dle těchto OP, opravňujete TTRace užití těchto podkladů a informací výlučně za účelem plnění povinností TTRace ze smlouvy a těchto OP, a to pouze v nezbytně nutném rozsahu, přičemž veškeré takto poskytnuté podklady či informace musejí být ze strany TTRace vráceny zpět anebo zničeny (v závislosti na Vašem pokynu) bezodkladně po předání příslušného plnění ze strany TTRace. Takto poskytnutá licence z Vaší strany k podkladům a informacím potřebným pro plnění závazků TTRace ze smlouvy a těchto OP vůči TTRace je bezúplatná.

15.11. Veškeré výsledky individuálních služeb včetně vizuálních návrhů vyhotovených pro Vás ze strany TTRace smíte užívat výhradně pro svou osobní potřebu, a nikoliv za účelem dalšího rozmnožování či dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu, není-li v licenčních podmínkách uvedeno něco jiného. Zejména nejste oprávněni výsledky individuálních služeb dále rozmnožovat, prodávat či jinak zcizovat ve prospěch třetích stran, ani je jakkoli kopírovat či jinak užívat pro derivativní produkty a další způsoby užití.

15.12. Licence k veškerým právům vztahujícím se k plnění poskytovanému na základě těchto OP a smlouvy je ve smyslu § 2358 Občanského zákoníku sjednána v rozsahu omezeném předchozím odstavcem, odměna TTRace, jakožto poskytovateli se poskytuje jako součást odměny za plnění individuálních služeb a případně zboží jehož jsou součástí. Objednatel není ve smyslu § 2359 odst. 1, § 2372 odst. 2) Občanského zákoníku povinen licenci využít nikdy, tedy ani v případě, že závisí trvání práva na jeho výkonu. Licence je nevýhradní ve smyslu § 2360 odst. 1. Občanského zákoníku. Byla-li nevýhradní licence poskytnuta TTRace třetí osobě před poskytnutím licence dle tohoto článku Smlouvy, není TTRace povinna ji bez zbytečného odkladu ukončit a vypořádat veškerá plnění z ní vyplývající. Vy, jakožto nabyvatel nejste oprávněni ve smyslu § 2363 Občanského zákoníku poskytnout podlicence bez předchozího písemného souhlasu TTRace. Je vyžadován předchozí písemný souhlas TTRace, jakožto poskytovatele ve smyslu § 2364 Občanského zákoníku. Jste povinni sdělovat nám veškeré informace ohledně podlicence. Smluvní strany vylučují aplikaci § 2366, § 2370, § 2374, § 2376 odst. 3., § 2378, § 2380 věta druhá, § 2382 Občanského zákoníku. Nejste oprávněni změnit označení autora. Přechod práv ve smyslu § 2383 Občanského zákoníku se vylučuje – v takovém případě licence zaniká. Ustanovení občanského zákoníku pro poskytování digitálního obsahu dle §§ 2389a a násl. se na poskytované individuální služby nepoužije.

15.13. V případě, že v rámci plnění individuálních služeb bude z Vaší strany zadáno TTRace použití loga nebo jiného grafického prvku, ke kterému Vám nenáleží užívací právo nebo který není Vaším majetkem nebo který požívá ochrany práv třetích osob, jste povinni zajistit, aby užití takových prvků bylo výlučně v souladu s autorskými právy, jinými právními předpisy a/nebo licenčními podmínkami upravujícími užití takových prvků. V případě porušení ujednání dle tohoto odstavce se zavazujete nahradit TTRace veškerou újmu, která nám vznikne v důsledku Vašeho porušení ujednání obsaženého v tomto odstavci a dalších ustanoveních těchto OP a dále nás plně odškodnit.

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

16.1. Pro účely ochrany osobních údajů a nakládání s nimi se použijí tyto podmínky.

16.2. Vy jakožto zákazník musíte chránit své přístupové údaje k zákaznickému účtu (zejm. hesla) a nikomu jinému je nesdělovat. Za zneužití vašeho přihlašovacího jména nebo hesla někým jiným a veškeré s tím související důsledky nenese TTRace odpovědnost.

16.3. Je Vaší povinností nesdílet Vaše údaje, účet, jméno nebo heslo s jakýmkoli jiným zákazníkem. V případě porušení této povinnosti jsme oprávněni zrušit Váš účet a žádat náhradu veškerých výhod neoprávněně získaných porušením této Vaší povinnosti.

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

17.1. Jakákoli smlouva uzavíraná na základě těchto OP je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

17.2. Kopii těchto OP, včetně Reklamačního řádu a daňového dokladu obdržíte zároveň po dokončení vašeho nákupu na e-mail, který jste uvedli v objednávce (smlouvě).

17.3. Tyto OP včetně jejich součástí jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění a ruší předchozí znění OP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle a provozovnách TTRace nebo elektronicky na www.ttrace.cz.